söndag 2 augusti 2009

Och Bobban, världens fjoligaste häst.




Men han är otroligt fin och go. Och han posar mycket bättre en alla dom andra.

Cyklade till hästarna idag för första gången, en blaning av utråkning och längtan att fota (och det faktum att päronen vägrade skjusa) fick mig till denna bragd. Jag lyckades till och med dra med mig lillebror på den resan. Vägen till stallet är dryga 6 km (1,2 mil båda vändorna) på en krokig upp-och-ner gående väg. Pappa hävdade bestämt att man cyklar den streckan på 10 minuter (vilket är intressant eftersom det är så lång tid det tar om man kör bil i 70km i timmen) Och nu är det bevisat att det tar ganska mycket längre tid en så.

2 kommentarer:

Syster sa...

Bobban! Min älskling!!! Baby, när tar vi ridningen den här veckan, vilken dag passar dig bäst? Kanske lite mer uteritt eller fick du blodad tand av den där gymnastikbanan vi gjorde förra gången. Jag ringer dig sen. Pussa!

Pernilla sa...

Åh Boris va fin han är! Pussa!!