tisdag 29 september 2009

Cyklar i Uppsala, Foto-Projekt.












Detta var min Foto uppgift. Man skulle gå och fota i uppsala och välja vilket ämne man vill. Jag var väldigt trött och hade ingen anning om vad jag skulle ta så det slutade med att jag gick runt i staden och fotade cyklar. Det finns sjuuuuukt mycket cyklar i uppsala överallt. Men man vill ju inte välja dom alldagliga eller tråkiga vanliga cyklar, man gick ju på jakt efter som speciella , och dom som blev finna bilder på :) och bilden men skylten "cykelparkerning förbjuden" tyckte jag framförallt var väldigt komisk x)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh vilken bra idé!! Gillar den första bilden Den har en vacker ljusgrön nyans! Den med skylten var rolig! Bra jobbat!! /Pernilla

LisaFisa sa...

Hahahaha, jag tyckte verkligen att skylthumorn var grym! Sjukt rolig ju! Väldigt fina bilder som vanligt. Har ni fått nån feedback från lärarn på det hära?? Kramar från storasyster.