lördag 14 november 2009

Ett litet annorlunda inlägg... The photograf in action






Eeee..ja
Jag tänkte bara ge er ett litet annat perspektiv på min fotografering.. genom att visa lite bilder som "någon" tog på mig när jag fotograferade på våran kroatien semester. så här kommer några intresanta vinklar och mindre charmiga bilder ;) Den högst upp tillexempel, de är då jag fotar den där fågeln som finns med i inläget från i sommras som heter" Psst" ja..så där ser ni de första bilderna på min blogg som är på mig och inte tagna av mig.
Konstigt va?

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ha ha ha ha!! Skönaste inlägget!! Älskar bild nr 2!!! Du är för härlig! Fortsätt krypa runt och hitta spännande vinklar! Kram Pernilla

Yster sa...

Supersweet, bra idé! Dessutom är du ju snyggaste fotografen ever och passar precis lika bra bakom som framför kameran!!! Snyggo. Puss från Syster.