onsdag 28 april 2010

Ladybugs!



Oväntad skönhet.

Två sätt att se samma värld.




Samarbete.



Vad nu?



Ansträngningar lönar sig alltid i slutändan.


Allt är inte enkelt.




Jag är riktigt stolt över de här bilderna mina första riktiga nya favoriter på länge.. De var en ren tur att jag hittade dem. De var i en bark bit som låg på marken som jag tyckte var fin och där inne låg de och sov.. Typ dvala över vintern eller nåt.. så de var i alla fall dax för dem att vakna. För nu är det våår!!
Årets första nyckelpigor och två tillsammans. Man har ju sätt massor med nyckelpigs-foton men jag är väldigt nöjd med mina, jag tycker de blev finna och annorlunda.
Och de är inte rediskerade alls.

Så kan de gå när man inte har några förväntningar alls.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh jag ÄLSKAR nyckelpigorna! Älskar älskar!

Syster sa...

Jätte jätte fina! Förstår att det var inspirerande, nyckelpigor är ju magiska!

Emme MacDonald sa...

Tackar tackar! :D