onsdag 25 januari 2012

Fem i Svartvit Sommar





ä


Skolan gillar att mörda.
Jag har massor av fler kurser den här terminen än förra.
Halvdagar MY ASS.
Så jag hinner knappt göra plugg, projektjobb och ta mig igenom dagarna.
Så mitt älskade foto kommer lite efter.

Det har bara gått en månad från Jul.
Hur är det möjligt?
Men ändå planeras studenten i massor; mössor, skivor, flak, champagne, klänningar och skor.

Ni trogna som kollar min blogg ska därför få några av mina favorit svartvita fotografier från sommaren.

4 månader.
120 dagar.
2880 timmar.
172 800 minuter.
10 368 000 sekunder.

Tio miljoner sekunder till sommaren.
Det låter inte särskilt mycket.



1 kommentar:

Lisa sa...

Oooh, jag kommer ihåg, sista terminen i trean var värsta killern... Shit, man slet ju livet ur sig! Du gör det bra!! FIna sommarfoton! Älskar äggen. Och jag håller med, tio miljoner sekunder låter som att det borde passera väldigt väldigt snabbt!