söndag 8 april 2012

PREVIEW - SERENITY.












Här får ni några enkla oredigerade bilder på hur den hemmagjorda versionen av min bok blev. Det tog 8 timmars klippande, klistrade och planerande för att få klart den.
Det enda som saknas nu är någon slags rygg som håller ihop sidorna, ska leta efter en spiral eller något liknande. Boken följer årstiderna -börjar med vår och slutar med vinter.

Och ett svar från förlaget skulle inte sitta helt fel nu heller.

Blir inte jätte ledsen om de inte vill trycka den, jag ser flera saker i min text som jag skulle vilja göra om. Men jag blev lite ordblind mot slutet när jag fick tidspress. Men jag har tre nya idéer till utställningar och böcker på gång nu också.






2 kommentarer:

mom sa...

Spännande med nya idéer! Jättefin bok oavsett vad förlaget säger.

Lisa sa...

Wow! Den ser verkligen fantastisk ut! Bra jobbat. Vilket slit, kan jag tänka mig. Att knåpa ihop något sånt gör man ju verkligen inte på en kafferast. Härligt!
Älskar också det nya snittet på din blogg. Supersnyggt. Färscht och vårigt. I like.