tisdag 21 augusti 2012

IRMAS BRÖLLOP.







Min fina vän och före detta klasskamrat Irma gifte sig i lördags i Uppsala gamla kyrka.
Det var ett fint bröllop.

Tidschemat blev dock för pressat för att brudparet skulle hinna med någon "riktig" bröllopsfotografering, så jag försökte hitta bra vinklar och tillfällen att få ihop fina bilder som kan få dem att minnas det hela på bästa sätt i de andra delarna av dagen. 
Jag kände mig lite som en reporter, någon som dokumenterade händelserna under dagen.
Det blev annorlunda, men jag tycker att det blev mycket charmigt ändå, det visar lite nya sidor av det hela, mer än det uppenbart vackra  med den stora dagen.

Här är iallafall tre av mina favoriter, innan bruden gör entré i kyrkan, hur hon piggar upp sin son genom att bara ta kontakt med honom från ett framsätet fyllt av en klänning, och sista, en bombaddering av ris.

Ett stort grattis till Irma och Daniel!




Inga kommentarer: