fredag 23 november 2012

THE SUN HAS FALLEN.






.."And I've become the lonely one." 

Solen drog sig ner bakom horisonten straxt efter klockan 15:00 idag.
Jag kan inte vänja mig.
Jag blir knäpp av bäcksvarta dagar och konstgjorda lysen. 


Försöker hitta något bra med det hela och tänker på månen, advent och jul.
Jag gillar att jag kan följa månen över himlen på vintern. Den är speciellt vacker dagtid tycker jag.
Jag vill ha extra mycket mysig jul i år, och jag har som plan att ha en adventskalender på bloggen i år igen. Den drar igång (såklart) 1: december. 

Och det är ju faktiskt ganska snart.

Imorgon drar jag till Stockholm för att dränka mig själv i inspiration på fotomässan. Det finns en tanke med att ha den i november faktiskt. Det är i alla fall då jag behöver extra mycket inspiration. 





1 kommentar:

Lisa sa...

Ååååh, kommer lugnt att följa adventskalendern!! Myyyyyyyyyys! Förresten, har du sett att det är Greveholm 2 som är SVTs julkalender på TV i år... Kommer du ihåg den?? Jag minns ettan som en av de bästa!