onsdag 20 mars 2013

"RIKTIGA PRINSESSOR RÄKNAR INTE KALORIER."









Åkte ner till Stockholm och träffade den här fina människan igår.
Promenerade, myste, pratade och tittade på "Pocahontas".
Det finns bara en människa på jorden som kan lika mycket filmcitat som jag; och det är Carro.
Vi läste upp filmen mera än vad vi tittade på den.
Sjukt kul.

Sen fick jag en present med mig hem också.
I den låg en prinsesskrona, några fotografier på mig och ett kort med texten "Riktiga prinsessor räknar inte kalorier".

Jättegulligt.
Alltid trevligt att höra att folket runt om mig inte bryr sig om min vikt.
Det är peppande. 



Hittade en youtubefilm som jag tycker är bra också.
Här länka jag den om någon är intresserad.
Fann den från min gamla klasskamrat Klara Nilssons fina blogg.




Och Glad Vårdagjämning!
Nu blir dagarna längre än nätterna!







1 kommentar:

Lisa sa...

Åh, vad fin hon är! Allra finaste Carro! Härligt att ni har varandra, bästa kompisar är det bästa som finns, det är därför de är bäst. Nämnde jag att det är bäst med kompisar...?