lördag 24 augusti 2013

5 ÅRS JUBILEUM.










Idag har jag drivit den här bloggen i fem år.
Tiden går fort när jag ser tillbaka på den.

Den 24 augusti klockan 21:12, 2008, satte jag mig ner vid en annan dator, i ett annat hus och la ut ett fotografi, tagen med min lilla egna kompakta digitalkamera, på min nystartade blogg.

Och efter det har det bara rullat på. 
Jag har aldrig överväg att sluta blogga.
Jag tycker det är för kul.
Även om jag inte har massor med människor som läser min blogg, så är ni faktiskt fler än vad jag förstår.
Statistiksiffran fortsätter att förvåna mig.
Det ger mig ändå ett liten fönster mot världen att visa upp mina dagliga verk.


Med 1073 inlägg.
Med 450 besökare per månad.
Och det ska bara bli bättre och bättre.


För framtiden!



Och juste, bilderna tog jag idag när jag bestämde mig för att upptäcka nya stigar i skogen.




1 kommentar:

Lisa sa...

Fem år!!! Wow! Bra jobbat! Älskar fortfarande bästa bloggen någonsin. Keep it coming, baby!!