onsdag 22 oktober 2014

Uppe i norr









Igår hade vi genomgång hela förmiddagen och sedan fick vi en rundtur av Alta och åkte och fotograferade en vacker älv och solnedgången från hamnen.

Idag var vi ute och fotograferade tillsammans med Öytuns elever som valt foto som extra kurs i princip hela dagen. Jag har massor med bilder, men jag har inte hunnit gå igenom dem än.

Imorgon skulle vi egentligen ut till Söröya, men på grund av stark vind ska vi vänta med den resan och ta en annan övernattningstur på annan plats imorgon (i en dal med, förhoppningsvis, lite lä)

Tillbaka på fredag.
Om jag inte fryser ihjäl vill säga. (vilket jag inte kommer göra mamma, andas kvinna)

Puss.






3 kommentarer:

Lisa sa...

Vi andas bäst vi kan här hemma. Kom hem utan frostskador, tack! Och lev loppan under tiden! Kärlek i mängd.

Pernilla sa...

Oj va fin nya sidan är! Skitsnyggt sidhuvud och bra med svart bakgrund till bilderna tycker jag! Kram /P

Unknown sa...

Jag andas och vet att du är stark och fantastisk. Hoppas turen är fantastiskt. Var rädd om dig. Sitter framför en varm brasa och skickar massor av kärlek till dig <3/mamma